mensvärk

har varit hemma hela dagen för har världens mensvärk. och när jag har mensverk så spyr jag haha :(
typ fml....
har inte så mycket att berätta så berättar om gårdagen istället.
igår var jag som sagt på bio med Sara, Venus, Gisela, Simon och Rasmus.
hungergames var bättre än vad jag trodde faktist :D
men innan vi var på bio så åt vi på donken och åt. efter donken så sog Gisela Jenny och Emma så vi stack till dom och sa hej och snackade lite. sen så mötte vi Marcus och så gick vi till spårvagnshållplatsen och väntade på Venus och Victor  och när Victor hade komit så drog jag och han tilll ap av så tittade jag på han när han skejtade. sen så visade det sig att Wille också var där så jag stog och pratade med honom lite tills jag kulle sticka och möta upp dom andra.
och efter jag hade mött upp dom andra så köpte vi snacks och så satt och snacka och helt plötsligt får jag se Hanna och Sara c, blev så himla chockad. det är inte varje dag man ser dom haha. men såklart så gick jag till dom och kramade ihjäl sara <3
och precis efter jag sa hejdå till dom så ska venus klaga på att jag hade skrynklat ihop min biobiljett -.-'
haha och sen så vi på bio YEY <3
men imon så ska jag träffa Lisa-marie så får jag väl se vad vi gör <3
pöss och hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0