lördag!

har som sagt var haft en grym vecka<3
igår så träffade jag föst gisela, venus och simon så var jag på doms prao lite
och det västa är att dom praoar på dagis så hade på 10 barn på mig och dom tog tag i mina ben och lyckades dra ner mig sen så la dom på mig. omg kommer aldrig gå dit igen :s
småbarn är inte riktigt min grej hehe :s
sen så åkte jag, venus, gisela och simon till stan och mötte amy och rasmus så gick vi till macdonalds och åt där.
efter det så gick vi runt lite och sen så åkte jag och gisla till donken till skandinavium och träffade, daniel, milos, souan, loan, jonte och massor med andra killar. så gick vi till ap och sen så åkte alla hem förutom jag, daniel och gisela. vi satt och väntade på hakim för att han hade tränat. efter det så åkte vi spårvagnen till belluve så åkte vi till hakim och var där. efter vi hade varit där så åkte daniel hem medans jag, gisela och hakim och åkte till skf och mötte mikkan och soan så var vi i gamle och hade skitroligt haha.
idag så ska jag träffa gisela, markus och kanske mikkan och så ska vi vara i stan tror jag<3
skriver mer ikväll hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0