grym lördag

har haft den bästa dagen ever nästan idag, först så träffade jag gisela och mickan i stan sen så träffade vi markus och så gick vi runt ett tag. sen så gick gisela och micka hem så jag och markus åkte till vallhalla och kollade på när ifk spelade en lite stund. efter det åkte jag hem och åt sen så träffade jag gisela och micka igen sen så skulle som äta och så. sen så mötte jag dom i stan med suan så var vi där lite sen så åkte vi till gamle så mötte vi linus och kevin så åkte vi till utby så var vi där. efter en stund så åkte gisela hem :(
men vi andra var där i typ 2 timmar sen så såg vi bussen komma så vi sprang som fan efter den haha<3
så hoppade jag, suan och micka på bussen men kevin och linus stannade kvar ( för att dom bor där men aah haha).
vi hoppade av bussen vi skf så gick vi runt och sånt. men nu är jag hemma och har så jävla ont i mina ben. dör nästan :(
men imon så ska jag, gisela och några andra kolla när daniel har tränning <3
puss och hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0