grym dag

har haft den grymt idag. först så slutade jag lite innan 1 och då åkte jag hem och så pratade jag och min syster och stuff i en halvtimme resten av tiden satt jag vid datorn. sen så mötte jag gisela så gick vi hem till henne lite. efter det så mötte vi hakim och daniel så gick vi lite  sen så möte vi loan och en annan kille (kommer inte ihåg namnet)
så var det vi då.
haha när vi var på loans gård

jag: jag luktar kiss me
hakim: :O
jag: asså min prafym heter kiss me

hahaha fan vah roligt det vah. det gjorde min dag asså haha
sen så gick vi mest bara runt.
imon så ska jag träffa venus, gisela, amy, rasmus och simon och så ska vi till starbucks (stavning)
sen efter det så ska jag och gisela träffa daniel, hakim och kanske några andra. vi får se hur det blir

daniel

jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0