flum

idag har det varit en flumdag med jennifer. först så hände det en sak haha. sen efter det åkte vi hem och åt och så sen så möte vi alex och william och så åkte vi till redbergsplatsen och möte oscar, samuel, tim, martin och sen kommer jag inte ihåg så många fler.men aja, så pratade jag med oscar och tim så blev det ett lyckligt slut, JIPPI! :D
HAHA men ah. sen så åkte jag, jennifer och alex hem till william så var vi där och typ allmänt myste.(misstolka inte)
efter att vi hade varit där en stund så åkte vi till redbergs igen och mötte oscar och martin. så åkte vi till samuel och så var vi där in stund. sen så pallade jag och jennifer inte vara där mer så vi åkte hem.
imon så ska jag vara med gisela, daniel och hakim och så ska vi vara hos mig och så får jag se vad vi gör<3
aja hörs mer sen. pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0