trött :(

är skittrött men orkar inte gå och lägga mig haha. men idag så var jag med gisela, andrea, emil och kevin en litenstund sen drog jag hem och pluggde och pratade på skype. sen så har jag pratat i tele med sara och yasmina oxå haha<3
men imon ska jag shoppa med venus och på lördag ska jag till GRÅBO !! :D
och sova hos amanda. fan vah jag har saknat henne. har saknat annekärr /björnboholm(gråbo) också.
för där e det så lungt. natur överallt. fina sjön som man kan bada/fiska och åka båt i. alla promenadstigar.
allt är så lungt där och så har man många minnen där ifrån oxå. borde där innan jag flytta till gamlestaden (göteborg)
borde där i 10 år. från landet till storstaden, och det är en stoooor skillnad på alla sätt. t.ex där får man lära sig hur man klarar sig i naturen och hur man slog upp ett tält innan man var 7 år men här i staden så kan inte så många det.
men idag har det mesta varit bra och den sista lektionen vi hade var typ den bästa ever!! :D
men nu ska jag kolla på sex and the city och ta ansiktsmask.
bloggar mer imon. pöss!!<333333
här kommer en bild på den fina sjön vi har i gråbo xd
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0