så dom behandlar mig, behandlar jag dom

det är många som undrar hur jag kan va så ärlig vågar säga vad jag tycker haha och att jag aldrig kan va rädd. haha men så här är det. asså jag e livrädd för sprutor och sånt. och har forbi för att diska. assså fyfan, asså tänkt alla bakterier som finns där lixom, ganska äkligt tycker jag. sen så är jag uppvuxen med att vara ärlig. sen jag var riktigt liten så har jag alltid varit ärlig och våga säga vad jag tycker. klart jag inte går och säger till den personen att den ser ful ut om den frågar men jag menar att t.ex om en lärare säger saker som jag tycker är fel eller när någon säger att justin bieber är en bög, då kan jag säga vad jag tycker och så. lixom justin bieber är ingen bög. iså falll skulle han inte varit tillsammans med jusmin och selena. och när läraren skäller ut mig och säger saker som jag inte tycker alls är rätt så vågar jag stå där och försvara mig. så dom behandlar mig, behandlar jag dom. thats it..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0