fml...

asså fick världens värsta praoplats ever. ska fan gå till david(hon som sköter praosakerna) och säga att jag inte vill ha den platsen för en person som jag inte vill träffa bor där.. glöm att jag praoar där. tänker fan inte stå och laga mat hela dagarna. haha man märkte ju hur det gick igår när det nästan började brinna för att jag skulle laga mat haha. men neeh, kommer inte gå dit om jag inte får byta. kommer vara "sjuk" i 2 veckor. asså jag e ganska envis av mig så det kommer nog gå bra hehe ;D
och som ni märker så har jag ganska hett humör haha xd
men idag var jag med yasmina och så. imon ska jag vara med nelllie..!! :D<3
och får väl se vad vi gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0