planer

som vanligt så blir mina planer ändrade, först så kanske jag skulle träffa tim men det gjorde jag inte så frågade typ hela världens om vi om vi kunde träffas idag men då blev det att jag sov hos yasmina <3
först så städade vi hennes rum sen så åkte vi till lidel och köpte godis och sånt till kvällen. sen så skulle vi träffa alex men så gjorde vi aldrig det så vi pratade lite och sånt. you know tjejgrejor.
sen så vakna jag kl. 8 och kunde inte somna om så jag hållde på med min iphone tills yasmina vakna. 
sen efter en stund så kom dyllan och så gjorde vi toast och sen så kom yasminas bror manne, patrik och kevin ner och var med oss, sen så stack vi till dyllan lite senare och efter jag hade varit hos honm en stund så åkte jag hem och påvägen hem pratade jag med mattias tills jag träffa kevin och benjamin så pratade jag med dom lite. snart så ska jag duscha<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0