fredagen den 13:de

jo idag kan man lungt säga att man har haft otur. vaknade runt 12 av att mina öron och min hals gjorde ont sen så sressade jag mig till sara och såklart så hittade jag inte min bh och andra saker som fördröjde tiden. sen så blev mitt smink dåligt och hade typ inget i gaderoben så var tvungen att ta den fulaste tröjan jag hade typ ;SS
anyway efter jag träffade sara och hennes mamma så åkte vi in till stan och köpte en bikini till sara och efter så var jag tvungen att åka till valand för att möta min mamma för att jag skulle till doktorn och så var vi tvugna att ta prover som var ganska segt sen åkte vi hem och hämtade ut mina läkemedel som oxå tog jävligt lång tid och sen så drog jag till sara och var där och sen så stack jag hem. imon så ska jag på eric saade konsert med gisela så det kommer bli fett nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0