hjärtat

detta är en låt som jag gjorde när jag var depremerad och hade ingen att snacka med. idag mår jag fortfarande inte så bra men börjar bli bättre . detta är låten:

Vers 1

det svider i mitt hjärta varje dag, känner mig hatad och det e jag. Trodde att det skulle gå över genom åren, men värken känns mer, varje gång när jag gråter. Mitt hjärta har aldrig varit helt, men mitt hjärta delas, varje gång jag ser er. Trodde det skulle va vi för evigt, men den drömmen var för stor för att vara tydlig. Har blivet slagen sen jag var liten, har aldrig känt mig älskad, bara sviken. Har bara blivit utnyttjad såklart. inget bryr sig, men det vet jag!

 

Refräng

 

jag hör inte hemma här, ta mig upp till himlen!!

varför skulle jag stanna här om mitt hjärta bara krossas??!! (x 2)

 

vers 2

Har tusen frågor men inga svar. Kan någon svara mig vad är jag?!!

åren läker inte såren!

För när man är lycklig, kommer dom åter.

Har bara varit udda i detta liv, men vad spelar det för roll vilken stil man är i?

Om man är fattig eller rik, vad spelar det för roll i ens framtid?

 

Refräng

 

jag hör inte hemma här ta mig upp till himlen!!

varför skulle jag stanna här om mitt hjärta bara krossas (x2)

 

vers 3

när man kämpar i livet, är det inte lätt att orka med det.

Man vill bara bort från denna jord, för man kanske är lycklig i sitt nästa liv.

 

Refräng

 

ja hör inte hemma här ta mig upp till himlen!!

varför skulle jag stanna här om mitt hjärta bara krossas (x3)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0