anledningen vf jag tröttnar på att blogga så snabbt

anledningen vf jag inte bloggar så mkt just nu e för att jag inte gillar min header, sähär tänkte jag; om jag slutar blogga då slipper folk se den. men orkar inte bry mig mer om den. aja idag slutade jag 4, gick hem snabbt och och sen åkte jag till musikalen. efter musikalen så var jag med gisela en lten stund och sen efter det så mötte jag nellie och så åkte vi till kortedala för att hämta mina hörlurar som yasmina hade. efter vi hade hämtat dom så åkte jag hem och åt och plugga. fick inte så bra på matten och so. trodde inte att 8:an var så här svårt. måste bli bättre på att plugga. sen så tänkte jag på en sak idag. tänkte på att lärarna dömmer mmer oss elever. t.ex jag och en annan kompis kanske inte e små ängla barn precis och sitter hemma varje dag.utan vi kanske vågar säga imot lärarna om vi tycker annorlunda. och då har det påvärkat vårt betyg som jag VERKLIGEN inte tycker att dom ska göra. alla har rätt att ha sin egen åsikt. det har jag ifall hört av mina föräldrar. det e ifall min åsikt!!<33
men ska sova nu, godnatt<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0