Ullared!!!

sorry för att jag inte har bloggat för en nu men jag har varit i ullared idag :D
här kommer lite bilder vad jag har köpt ;)

bok, hårfärg för att det inte ska se fett ut , spray deo, tugummi, vanlig hårspray, wax strip och sån där tavla där man skriver ner vad man ska göra :p

cup cake skål med lock och converse

2 parfym, sån man spayar på håret för att det inte ska bli så slitet när man plattar det, strumpbyxor ( i den rosa kartongen) kajalpenväsare, vax penna, och råsa små saker till mobilen ;)

pore strips

väska och mascara

och när jag än du så leta i min mammas väska så tog jag rabatt kort på the body shop och bonuskort på gina, hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0