sorry!!

sorry för att jag inte skrev mer igår :(
men efter nellie färga det så blev det typ svart :p hehe men det blev bra endå :D
sen efter jag hade skölt av min hårfärga så föna gisela mitt hår och platta det, medans gisel platta mitt hår så skulle nellie möta patricia vid skf och sen gick dom hem till mig :)
sen efter enhalvtimmes plattning så skulle jag platta giselas hår ( fast jag inte är så bra på att platta)
efter vi hade plattat klart varandras hår så mötte jag, nellie, patricia och gisela, adam och var lite ute.
sen när jag kom hem vid 20.00 så bråka jag med min syster och så :p
sen hade jag inte så mycket att göra så jag satte mig vid datorn och så glömde jag blogga -.-
men idag vakna jag tidigt eftersom jag vakna och fick solen i ögona på mig -.-
snart ska jag äta frokust och klä på mig men jag skriver mer sen så hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0