minnen!!

fan va jag längtar till sommaren, ska börja springa och så. men jag kommer ihåg för sommaren. när vi åkte till hammarkullsfestuvalen elr hur det nu stavas :p
då jag tvinga nellie att åka en sak där, hon blev livrädd och börja gråta :p
medanas jag skratta ihjäl mig XD
och när när jag skulle åka till delsjön med nellie och roger ( nellies kille)
haha roger sa att vi skulle gå ena vägen.
jag bah: hallå, vi ska väl ta andra vägen? ;o
roger: är du dum elr? det är denna vägen
jag: okej...
så visade det sig att det var fel väg så vi gick vilse XD
så jag bah: vad var det jag sa? -.- *suck*
och nellie bara skratta.
och när vi var framme så möte vi elina, andrea och olwer, fast dom skulle typ gå då.
sen när vi skulle gå ner och bada så knuffa jag i roger XD
nellie börja skratta.
sen när han kom upp var han skitsur och börja jaga mig XD
och jag kommer ihåg alla kvällar där vi åkte linbana XD och gå runt över hela gamlestan.
och när jag, erika, nellie och roger skulle gå gasten, nellie och erika skrek, medans jag och roger skratta.
men nu måste alla krama mig för att jag inte ska frysa -.- längtar så jävla mycket till somaren!!!



Kommentarer
Postat av: Nellie

Hahahahhahaha, vilka jäkla minnen <3

2011-03-16 @ 21:57:49
URL: http://nelliiesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0