ledigt!! :D

hej alla förlåt att jag inte har uppdaterat på ett tag men jag har tatt ledigt från mitt bloggande och det har hännt massor med saker som har gjort att jag inte har hunit. föra veckan och denna helgen har det hänt massor, jag har blivit ven mäd nägra som jag bråka med och fått nya vänner och gått på never say never, nellie har sovit över hos mig och jag hos henne, och idag då så fyller min syster 18 år, grattis till henne. är fan avis hon fick en iphone 4 och av mig fick hon en kokbok som kosta exakt 332 kr och ett kort :D
som hon önskade sig. när vi såg never sig never så börja nellie, alice och danait gråta medans jag och kevin prata och skratta och pidi vet jag inte vad han gjorde, men såklart trösta jag nellie, dom andra var för långt brort :p
ska gå ut sen och träffa andrea.
skriver mer sen :D hejdå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0