jag erkänner!!!!

okej, jag erkänner, jag gråter ALDRIG :p
vet inte vf men det känns så meningslöst, det hjälper inte att man gråter :p
t.ex min farmor dog den 22 februari på morgonen.
men jag grätt inte:p ( känner mig hemsk för det )
men kompis säger alltid: du har inga känslor. men lixom alla har känslor.
fast jag visar inte mina!!
det har hänt mycket saker detta året, fast det bara har går 2 och en halv månad.
men lixom jag har aldrig visat mina känslor så lixom :p
men aja jag är nog inte den enda, (hoppas jag :p)

här kommer en bild (mobba inte)



Kommentarer
Postat av: juliette

ahhh jag vet exakt vad du menar faktiskt,

det är samma med mig. de flesta tror för att man inte visa känslor betyder det att jag inte bry mig om någon eller något alls.

<3



fin blogg btw<3

2011-03-11 @ 19:35:49
URL: http://blaackbeaauttiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0