hemma :D

hej, kom precis hem typ hehe, idag var jag med gisela, men vi hade ganska tråkigt :(
sen vi 16.00 drog vi till pizzerian och åt där. sen gick vi runt lite i gamle och så. sen när vi kom hem så var vi hemma i typ 10 min så ringde patricia och undra om vi ville vara med henne, nellie, mickan, erika, roger, elina och någon kille som jag inte kommer ihåg namnet på :p
hon sa ja men istället gick hon hem elr något så jag gick till mickan, sen var jag där en liten stund innan adam och victor kom dit, sen när klockan var vid 20.30, så gick jag hem, nellie skulle sova över hos elina, roger gick hem, victor gick hem och adam vet jag inte, och några följde med patricia hem.
så nu sitter jag här. och är ganska trött.
men tydligen har det varit skottlåsning i gamlestan( asså där jag bor) så det kommer nog stå i tidningen.
men aja bye bye :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0