är tillbax XD

efter det senaste inlägget så  hade vi tråkit en liten stund, och då gick vi på att fritidsgården som var öppen så vi gick dit, när dom stängde, gick jag och gisela till dagiset och mötte, nelllie, erika, roger, patricia, victor, adam, andrea, olwer och elina. vi var med dom en liten stund  och jag krama nellie typ hela tiden för jag frös, och när hon dumpa mig så krama jag patricia lite och så :p men sen kom hon tillbax :D
sen gick typ alla hem, men jag och nelllie bor typ grannar så vi gick samma väg så fick hon krama mig då oxå (för jag fröss och det gör jag nu också :p)
men nu är jag hemma och ska dusha snart

så pöss pöss

ps. här kommer en bild på mig och gisela när vi hade tråkigt :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0