tjoobaloo!!

hej, idag försov jag mig igen -.- hahaha ska försöka förbättra mig.
men har fått värsta solbrännan -.-
det gör skitont och solbrännan or ojämn också..
nu är det 3 månader 2veckor 6 dagar och 29 mintuer sen farmor dog :(
men det bra är att hon ska begravas i gbg !! :D
hon ska begravas någon stans i frölunda....
en till sak som är tråkigt är att joakim flyttar om 13 dagar!! :(
och imon ska jag till dokton och ta allergi test och kolla mitt hjärta och min leverfläk som jag har på halsen.
en en sak som är bra är att jag har gått upp i kg :D
hahahaha och igår så tappa jag min mobil i toan och den funkar XD bara att den stänger av sig typ hela tiden :s
i helgen ska jag kanske vara barnvakt *suck *
får väl se hur det går -.-'
men imon ska jag vara med nellie och pontus !! :D
det kommer bli roligt
ska dra nu puss på er allla och kram oxå xd<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0