skype! :D

hej, nu sitter jag och skyper med sandra, jimmy och joakim. pontus var också med förut men han orkade it skypa mer så han la på :(
men idag så har jag varit hemma halva dagen och sen så skulle jag igentligen vara åka till frölunda och möta joakim men. det blev aldrig av så istället så var jag med gislea och tyra en liten stund. imon flyttar joakim till kövde så kommer inte träffa honom så mycket :/
men imon ska jag upp tidigt och ska vara vid skf kvart i 9 senast så ska vi vara vid artisten vid halv 10. jag och musikalen ska lära oss lite saker och öva till en förställning som vi har på onsdag 15.45  jag vid götapatasen tror jag är inte helt 100% säker. men om ni vill så kan ni komma och kolla!! :D
men ska vara där hela dagen tills typ 23.00 elr något sånt.
kommer typ vara helt död!! o.o
sen ska jag upp tidigare på onsdagen och då ska jag vara där skitlänge :)
men ska nog sova snart så puss på er !!!!! :D<3

Kommentarer
Postat av: Joakim

Du kan alltid mötaq mig på centralen imon innan jag åker. aja ska packa datorn :3 <3

2011-06-19 @ 23:10:39
Postat av: Anonym

hej <3333

2011-06-19 @ 23:21:23
Postat av: pontus nyden

hej sötnos jag älskar dig :) <3333

2011-06-19 @ 23:22:25
URL: http://pissinpublic.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0