lång och rolig dag!! :D

idag har vi haft skitlång dag. vet först börja vi vid 9 och då hade vi improveserde teater!! xd
det var faktist ganska roligt :D
hahaha först hade vi det i typ   1 timma och 15 minuter sen hade vi fika och sen hade vi det igen i 1 timma och 25 min.
sen så hade vi fika och sen skulle vi ha någon slags dans. den var också roligt. haha fast dom som hade den kunde inte svenska så alla fick prata  engelska !! xd
jag som SUGER på engelska !! :/
aja, då hade vi dans i 1 timma och 25 min sen så hade vi lunch sen hade vi dans sen middag sen dans igen. sen så kolla vi på en konsert där bland annat dom från lets dance dansa och så var det någon hip hop grupp som sjöng och så.
sne var det disco. det var faktist också ganska roligt!! :D
men nu är jag hemma och ska snart sova för ska upp tidigt imon

så pöss och godnatt !! <333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0