hos venus!! xd

hej, är hos venus nu. har som sagt vart en lååång dag!!
är så jävla ursliten efter allt. först skulle vi tjecka in och hämta lite gratissaker och sånt som vi skulle använda och behålla!!!
ångra mig att jag inte tog L på min t-shirt ':s
älskar att sova med stora t.shirtar men aja!! Xd
sen när vi hade fått allt så skulle vi slippa plankor, skriva något som t.ex " om jag fick brestämma" och så.
sen fick vi reda på att vi skulle uppträda på götaplatsen så vi fick öva drekt sen fick vi äta och sen göra en workshop. den var ganska roligt !! :D
sen drekt efter vår workshop så fick på gå till götaplatsen, öva fixa med mickar och dansen och sen så uppträde vi !! ;o
trodde att jag skulle dö!!
efter att vi uppträde så hade vi rast och sen skulle vi äta middag. efter middagen så gick vi på en konsert !! :D
den var faktist ganska bra! ;)
bara det att den var typ 2 och en halv timma. ganska segt men man får tåla. sen var det mingel och vi pratade lite och sen så åkte  vi hem och nu ska jag sova över hos venus !!
tror att  vi ska sova snart eftersom vi ska upp tidigt imon -.-
men godnatt alla mina söötisar och sov gått !! ;)<333

Kommentarer
Postat av: Venus

Jävligt lång dag var det kan man säga, orka och imon då längre kommer dö <3

2011-06-21 @ 00:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0