grym dag!! :D

tja, det var grym dag igår, hahaha först vakna jag kl 10 och vi skulle vakna typ då så jag fick skynda mig att ta på mig, plattta håret och sminka mig. och mötte nellie på hennes och miriams gård och så väntade vi på miriam. när miriam var klar så åkte vi in till justin bieber paraden och mötte jennifer, alice, melissa, sara och gisela där. sen mötte jag även amanda och emma där så jag hälsa på som sen så skrek jag som fan och så. sen när justi bieber paraden var slut vid kl.16.00 så åt vi påm mc sen så åkte vi till nellie för att de never say never. sen när mamma kom hem så fick jag skynda mig och ta värktablett, packa mina saker för att jag skulle sova över hos sara och gå till henne. sen så gick jag, sara och gisela för att gå på sweetride ( ett jättebra rockband) så köpte jag även doms skiva. och nu ska jag sova över hos sara och har skitont i halsen ;o
vill tacka sara för att hon fixa min blogg. här är even hennes blogg http://saraoftheworld.blogg.se/
men ska göra något annat nu så pöss på er ;*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0