eric saade !! :D

jaop, igår var jag på liseberg och sog eric saade med gisela och anna :D
vi kom dit när liseberg öppnade och vänta i 8 timmar!!!
men vi fick jättebra platser. så bra att jag, gisela och anna fick autograf och han pratade med mig !! och rörde mig!!
trodde att jag skulle svimma. men fick en dålig nyhet i morse. först vaknade jag och det första jag gjorde var att logga in på min fb. och då hade en kompis skrivit att jag och gisela var med i GT!!!
så jag tog på mig, satte up mit hår och sminkade mig och sen gick jag till konsum för att köpa en GT!!
och efter jag hadde betalt så sog jag den hämska bilden på oss!!
trodde att jag skulle dö!! :o
seriöst, det första jag sa när jag som bilden var "JAG SKA DÖDA DEN PERSONEN SOM TOG DEN BILDEN"!!!!! :@
men nu har jag skittråkgt och ska kanske vara med jennifer eller nellie sen. får väl se hur det blir !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0