bad hair day

så jävla typsikt asså. jag och sara skulle bara gå en promenad i morse och köpa mjölk så vi gick ut ofixade och det första men ser när man kommer ut det är några killar som jag känner. tordde att jag skulle dö. och det värsta va att dom gick där vi gick och bara kollade på oss !! -.-'
aja. sen efter att vi hade köpt mjölk så kollade vi på film och sen så var jag tvungen att gå hem och när jag kommer hem så ligger presenter på min säng som mamma har köpt till mig när hon var i tyskland,
så hade hon köpt mascara, halsband och sist men inte minst  en JUSIN BIBER NECESSÄR!!!! :D<3333333
fan vad jag älskar min mamma <33333
men imon ska vi ha spökbollstunering i skolan och efter det så ska jag nog vah hemma lite och sen ska jag träna med min syster :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0