hejsan :d<3

i förgår: grilla jag med roger, elina, andrea, sara, oliwer, victor, lion och patricia. det var skitroligt.

igår: var jag med alice, kevin, linus, miriam, markus och jennifer. haha markus ramla i sjunklera så linus fick hjälpa honom upp. men sen så trode vi att han hade tappat sin mobil i leran så jag, jennifer och alice jick och leta efter den så ramla alice i sjunkleran så jag skulle gå till henne och gräva upp hennes fot, och så försökte jag, sen kom kevin och försökte få upp hennes fot men det gick inte, så alice fick panik. sen kom linus och hade en pinne, så jag skulle hämta den för att alice skulle stödja sig på den. och nät jag skulle ge alice den så sjönk jag också XD
men vi lyckades komma upp.
haha mina converse är inbäddade i lera :p

idag: var jag med alice, miriam, kevin, linus och markus. först var jag med jennifer, miriam och alice. sen kom linus och kevin. så var vi lite med dom. tills kevin skulle hem och äta och träna. sen kom linus med markus igen. så var vi med dom. och vi mötte nellie, sara andrea, oliwer och jordan och var med dom en liten stund. och nu så sitter jag hos alice och ska sova över hos henne så godnatt, pöss och kram.

ps. lägger ut bilder imon för min mac hackar :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0