Godmorgon alla sötnosar :D

hej, sorry att jag inte skrev igår men jag orkade inte, igår var jag med mikkan och gisela, vi hade jätteroligt. vi spela basket,  köpte godis :p
och gick runt i gamle.
har inte så mycket att skriva :s
men igad ska jag vara med sara och kanske några andra. vi ska kanske grilla. men vi får se om det blir något ned det. men är så jävla trött -.-
juste, igår hämta pappa min farmos bil för vår  bil går inte att laga, så vi har typ ingen bil. men vi använder farmos bil för att ha den så länge vi letar efter en ny. men pappa kom hem med ett gåband som farmor hade köpt precis innan hon dog. och lite foton och tavler.
men ska fixa mig i ordning typ nu så bye bye <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0